A Spectre postmortem

EN / День 1 / 10:30 / Зал 1

Spectre debuted as the #1 paid app in the App Store and held that position for nearly a week. It was built by two people, with zero marketing budget. This talk covers the early product development, the conception of its visual design, the technical challenges in computational photography, and code reuse with our flagship app Halide. This talk is for anyone interested in advanced graphics processing or the process behind indie product development.

Комментарий программного комитета:

В iPhone всегда была отличная камера, и стандартное iOS-приложение для нее в принципе закрывает большинство потребностей пользователей. Однако в AppStore множество сторонних приложений для камеры, которые зачастую используют нестандартные подходы, чтобы получить от камеры гораздо больше, чем предоставляет SDK. Авторы приложения Spectre расскажут с какими проблемами они столкнулись при реализации длинной выдержки в iOS-камере, как тестировали свой алгоритм и причем здесь Machine Learning.